Kastar in handduken och säger Godnatt



Har tvättat av sminket och sitter här i ljuset när klockan närmar sig två. Kollar man ut kunde klockan likagärna varit mitt på dagen. Fantasifulla Lisa som jag är kan jag nog inte somna förrän Niklas är hemma, när Maja jobbar på donken brukar jag med vakna och kolla så hon kommit hem. Jag är så galet rädd om dem som ligger mig närmast hjärtat!

Ewe har somnat, jag har letat jobb i Sundsvall och Timrå - utan roligt resultat (arbetsförmedlingen kom igen!), börjat bli sugen på choklad och väntar som sagt på mannen! Ska nog krypa ner å somna in till Jönssonligan. Antar att alla i Ljungby är fulla å gla'a idag men vi väntar till imon, fredag och lördag!

Önskar er en fortsatt trevlig kväll,
är ni sugna så ska ni få se bilder från våra kommande utekvällar i Sundsvall!? :)

Kommentarer
Postat av: PAPI

DU HAR ETT VARMT HJÄRTA LISA!

JAG TYCKER ATT DET ÄR GRYMT DÅLIGT ATT DET ÄR SÅ FÅ SOM KOMMENTERAR....

2011-07-07 @ 12:58:30
Postat av: Maja

2011-07-07 @ 17:10:40
Postat av: Maja

haha du är FÖR söt:) love you and miss you!

2011-07-07 @ 17:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0