Irriterad

Har man inte en blogg för att säga vad man tycker och tänker? För att berätta om saker i sitt liv? Det är min blogg till för. Ibland blir folka arga, ibland blir folk glada. Ska jag hålla tyst om allt jag tycker bara för att ingen ska bli upprörd? NEJ!

Det är dock tur att man får veta vilka som verkligen älskar en och står upp för en i dessa stunder. Oftast är de ju ändå de irriterade människorna som är skyldiga, som känner sig träffade, annars hade de ju inte reagerat med ilska? Det betyder ju att jag har rätt i det jag säger. Varje sig det är snälla saker som gör nån glad eller sämre saker som gör nån arg...

Det är bra å veta vilka vänner som är riktiga vänner, vilka som är falska människor och hur mycket dem du älskar bryr sig om dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit i om folk blir upprörda, det är din blogg och de kan lika gärna sluta läsa om de stör sig på innehållet :)

2011-07-27 @ 12:57:05
Postat av: Rebecca

Klart man vill läsa det du känner varför går man annars in på DIN blogg och läser? :)

2011-07-28 @ 08:11:57
Postat av: PAPI

KRAAAM!!

2011-07-28 @ 10:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0