Framme i Sundsvall

God middag min favoriter! Kan tyvärr inte dela med mig av några bilder än då jag endast har internet på mobilen men lite uppdatering ska ni få! Efter mycket strul med hyrsläpet kom vi iväg kring 00 på torsdagsnatten! Det gick bra förutom en incident som höll på att kosta mig världens bästa pappa! Smått chockade kom vi iväg igen och kring 12 var vi framme i lägenheten! Den är såå mysig :) 2,5h senare hade vi fått in alla lådor och saker och träningsvärken var väntad! Åkte till ikea å åt, te systemet å köpte öl å sen tog vi en p-nap efter ca. 36h vakna! Jag hann med att få panik och hemlängtan. Jag skojar inte när ja säger att ja grät så ja knappt kunde andas å höll på å svimma.. Tillslut blev ja lugn, tog en dush å vi hade myskväll bland lådorna med film, öl å chilinötter! :) älskar att ha pappa här så idag är vi påväg till travbanan! Vinna pengar och ha tur är inte vår grej men pappa kommer iaf kunna skryta på jobbet! Hoppas ni får en toppendag! Jag ska försöka att inte gråta idag, blir mitt uppdrag! Haha :) saknar er, speciellt familjen å mormor å morfar som också flyttar idag! Å såklart alla vänner men på tisdag kommer Ewe! :) ta hand om er så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Annica

Men....ingen hemlängtan nu, du har ju kommit till fina sundsvall :-)

Hoppas du har en fin helg

2011-07-02 @ 14:40:07
URL: http://anonymovanlig.wordpress.com/
Postat av: PAPI

DET KOMMER ATT GA BRA, ATT HA HEMLÄNGTAN I BÖRJAN, ÄR BARA NATURLIGT. DU KOMMER ATT TA SUNDSVALL MED STORM, MÅNGA KRAMAR FRÅN PAPPSEN!!!!!!

2011-07-03 @ 21:00:57
Postat av: marre

Gråt inte kära du:) Ljungby finns kvar, dina vänner och din familj. Det är bara att åka hem en sväng om längtan blir för stor! Du kommer trivas guld i Sundsvall det vet jag. Vackert! Och fina gym finns det också. Ring Thomas nu innan han sticker så kan han visa er guldkornen runt omkring.

Puss & Kram

2011-07-03 @ 21:44:05
Postat av: estefanipedersen'

Spännande att flytta så långt. Hoppad du kommer över hemlängtan snart. Du kommer säkert trivas jätte bra! Vad ska du jobba med? :)



Jag bor i Borås, jobbar med förståndshandikappade och tränar en hel del. Bor tillsammans med min kille Anton. Lite smått och gott om mig. :)



Hade vart trevligt att ses någon gång. Och jag ska verkligen följa dig här på din blogg. Massa bilder hoppas jag på. Hehe.



Kram på dig.

2011-07-04 @ 19:33:28
URL: http://estefanipedersen.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0