Dags att vänja sig vid ensamhet



Niklas har varit och tränat sen jag steg upp vid halv tio, han kom hem nu och då ska han iväg och spela tennis. Japp, 4-5 timmar träning för honom. 4-5 timmar serier för mig. Antar att det bara är till å vänja sig vid ensamheten. Känns äckligt tråkigt att inte ha nån "vän" i Piteå när dagarna ser ut såhär.. Menmen, vad är väl en bal på slottet...

Har två avsnitt kvar på tredje säsongen av OC sen är de dags att ge sig in på sista säsongen.. Tack Lollo för att du fick mig börja med serien jag alltid vägrat se! ;)

Någon som har tips på bra tv-serier?
Har sett/ser/ska se:
- One Tree Hill <3
- Private Practise
- Greys Anatomy
- 90210
- Gossip Girl
- OC
- Off the map
- Pretty little liars
- Lipstick jungle
- Prison Break
- Desperate housewifes
- Glee

Kanske glömt någon, är ju trots allt ett par serier jag följer... Haha!

Ensam är stark. Ensam är stark. Ensam är stark.
Tre gånger i en spegel så tror man till och med att det är sant.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman!! Jag tycker om brothers and sisters och Royal Pains!! Du kan väl skaffa dig ett tränningskort nånstans där kan man ju alltid hitta folk å lära känna, finns ju säkert många personer i Sundsvall som är i samma sits som du men dom är inte så lätta att hitta bara =) en av mina vänner tog kontakt med mig på nätet, när jag väntade Milo hade jag en sida på familjeliv, alla sätt är bra!!! tänker på dig och saknar dig sis! Love U pöss

2011-07-26 @ 15:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0