You know you love me, xoxo


Älskar mitt ena ögonbryn men hatar det andra. Hur kan de bli så olika?

- Ett gympass.
- N är nyklippt & fin.
- Julklappar har inhandlats åt mig och mormor.
- Hamburgare & friterade pommes har ätits.
- En lång p-nap är avklarad.
- Ett Gossip Girl avsnitt som gjorde mig galen, säsong 5 avsnitt 11 kan du komma ut NU?
- One Tree Hill har premiär i USA 11 januari. LÄNGTAR!

Nu ska jag;
- Slå in ännu fler julklappar!
- Ta med mig mannen och åka till gymmet för mitt andra pass idag, känns som att jag bara äter och äter. Får ångest när jag ser magen i speglen.. Inte för att vara sån men jag behöver träning nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=dX2R-ssv7QY&feature=player_embedded



KÄRLEK!

2011-12-11 @ 10:19:15
Postat av: Louise

Sv:



förlåt för segt svar, men har haft lite annat i huvudet det senaste.. :)



Ja exakt! men det hör väl till lite också..

Ja men precis, det blir ju så att de nya unga killarna kommer in och blir osäkra, helt klart! självklart har alla killar olika smak & de är inget fel med det :)



Ja, det blir ju så! har man mkt gemensamt så umgås man mycket!



Haha kan tänka mig det, men kul att man har fasta platser! vilka är de sämsta platserna på deras buss? :)



Ja verkligen! en viktig kugge för Skövde! och hans bebis är så sjukt söt! :)



Komiskt de där med dina ögonbryn! jag tycker att dom ser jämna ut! men det är ju alltid något utav dem som man aldrig är riktigt nöjd med!

samma med mig, mitt ena ögonbryn är jag sjukt nöjd med, medans det andra vill man bara göra sig av med :P haha

2011-12-11 @ 13:32:16
URL: http://louiseda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0