Man blir så förbannad på vissa människor

Har sett så många lägga upp detta klipp på facebook så jag var bara tvungen att kolla på det nu!



Det knyter sig verkligen i magen av att se denna videon.. Mobbning är utan tvekan det värsta jag vet. Hur fan tänker man när man får någon annan att må så dåligt? Det är vidrigt hur människor kan bete sig, jag finner då inte ens ord för vad jag tycker om mobbare.

Vi som inte mobbar borde dock ta ett större ansvar.. Se man någon bli mobbad så måste man ju gå emellan! Folk som står och tittar på är minst lika skyldiga som mobbaren. Ge alla människor ett leende, jag tror verkligen att det betyder mer än vi tror. Prata med dina nära och kära för att veta om de blir utsatta, kan tänka mig att de flesta håller det inombords och bara mår dåligt. Så ska det inte vara!

Jag önskar att man kunde göra något för att hjälpa alla dessa stackare men jag har inte en aning om hur..


Kommentarer
Postat av: Trollet

Han har repat sig rätt bra och alla i skolan älskar honom:



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zt5gvl5s2q4



http://www.youtube.com/watch?v=M8h736Lr44E&feature=related

2011-12-05 @ 17:44:11
Postat av: Lisa

Tack! Kändes riktigt skönt att få veta :)



Men tack på alla stackare som inte vågar göra såhär, som fortsätter hålla de inom sig. Ush så hemskt! :(

2011-12-06 @ 00:43:03
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Mia

Ännu hemskare är ju att han bara skojjade om allting och att han ens aldrig har blivit mobbad!!

2011-12-06 @ 10:53:48
Postat av: Lisa

Det såg jag nåt om ja, va de sant? Fyfan va svinigt gjort.. Men på ett vis fick han ändå folk att tänka till en extra gång så förhoppningsvis har han hjälpt någon mobbad genom detta..

2011-12-06 @ 12:13:25
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Mia

tror detta, finns iaf en film på youtube där han säger något sånt! aa det var nog riktigt många som fick sig en tankeställare iaf, så något bra bidrog han nog med:)

2011-12-06 @ 19:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0