Ljungby!

Mitt favoritklipp!



Nu är jag påväg hem till Ljungby!
I skrivande stund har jag sista myskvällen med N på länge, längtar redan tills nyår då vi ses igen! :) Men nu ska jag hem och njuta av varje sekund! Jag ska träffa alla mina fina vänner, ha juletid med familjen och köra på lite utgång! Blir dessutom att åka till Lomma och träffa pussgurkan i världens finaste video ovanför, den videon kommer alltid vara nr.1 för mig! Får mig alltid glad :)

Hör av er om ni vill ses,
är i Ljungby 19/12-29/12
och i Piteå 29/9-2/1


Kommentarer
Postat av: Annelie

Då ses vi snart, Kram från oss alla.

2011-12-19 @ 16:41:54
Postat av: Lina

nu ska jag göra ett tappert försök att svara igen;)



ja, de blir ju så! väldigt stor skillnad, speciellt vid högtider. jag tyckte började ordna upp sig när båda träffat sin nya.

de skiljde sig när jag gick i åttan. mamma träffade en ny efter ett halvår kanske (min morbrors bästa kompis). så vet lite hur de är att känna han innan. men inte alls på samma sätt. han hade två barn sedan innan, som nu blivit 10 och 13. en tjej på 13 är inte speciellt kul förtillfället! :p haha

de tog ett tag innan pappa hittade ny så första julen satt han helt själv på julen. jag blev så ledsen så jag lämnade mammas firande och åkte hem dit (farmor och farfar är döda).

hans tjej är betydligt yngre och de är väl anlednigen till min underbara lillasyster som dyker upp i bloggen ibland!;) haha. nu är de desutom en till i magen. men de gör mig absolut inget. jag älskar barn och jag tycker om wilma så sjukt mycket!

de är dock jobbigt ibland när man känner att de har "nyafamiljer".

men de har jag ju också. jag har ju robban.



gud va tråkigt att de inte är någon tjej där! förstår problemet med jobb ännu mer då. sen är ju pengar ganska skönt att ha. vi har "turen" att de inte är ett måste att jag har jobb. eftersom jag inte klarar av att jobba heltid utan att bli dålig (epilepsin) så betyder de väldigt mycket för oss.

får väl tacka honom att han blev center!;) haha



vi pratade först om att försöka skriva in de i kontraktet i övik (att de får betala om de inte ordnar jobb) men struntade i de eftersom jag inte skulle kunna jobba så mycket ändå, gjorde en handoperation..

agenten sa dock att de skulle bli väldigt svårt. många klubbar har slutat med de, de som fortfarande gör de är mest till "stjärnspelarna".



jaa, jag vill också bli ung mamma! känner dock att vi ska vara lite mer "stabila" vart vi ska bo osådär först :) sen är man ju två som ska bestämma! ;) haha

luleå får han väl ta i elitserien först, så är ni ett steg på vägen till piteå!



åh va kul att de går bra för honom!! plus minus är ju väldigt viktigt för en back!! :) hoppas de är många som har ögonen på honom då :) de är en kille i laget här som hade en ursel säsong i frölunda förra året (tror han hamnade på typ -20) nu har han precis varit iväg med landslaget! haha. han har haft en drömsäsong här i aik! :)



men då måste han ju byta agent! de är ju superviktigt med en bra agent. annars får man inga bra kontrakt! robbans är verkligen hur bra som helst. han ringer säkert en gång i veckan, kommer hit ibland och bjuder ut oss på mat och liknande. då gör de ju att man får större förtroende för honom.



ahvisst. nu har tyvärr julbordet varit. såg att du varit på sundsvalls. hur var de? :D blev de taxi? ;)

2011-12-20 @ 14:05:12
URL: http://liinaas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha naww =)Skönt å va hemma? :)

2011-12-21 @ 08:39:16
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0