Julgodis, julkort, julklappar, juljuljul



Köpte en ny julduk förra veckan, endast 50:- fyndade jag den för! Second Hand är inte så pjåkigt ändå! :)

Som vanligt när Niklas åker på bortamatch äter jag gott (eller inget alls!) den här gången blev de pasta med kantareller och lite annat gott och till fika blev det (såklart!) fresh iland, morötter och gurka!

Festen hos Veronica å Eric har ni ju redan hört om och här får ni iaf 3 bilder, synd att V blundade å att batteriet inte pallade mer! Men som ni ser är vi två fina damer vare sig vid tittar eller blundar :)

Niklas fick en blomma av mig en dag! :)

Julklappar i massor och nu till helgen tänkte jag handla de sista! Julkort har skrivits och ändå har jag fler att skriva! :)
Idag blev det dessutom nytt försök med julgodis, gick betydligt bättre! Har därför bakat:
2 omgångar Annikas 7-minuters kola
1 omgång knäck
1 omgång ischoklad
1 omgång fudge


Se om Ola & Niklas vågar smaka till kvällskaffet...


Kommentarer
Postat av: Lina

taack! hade jag gärna gjort om man kunde! tycker du förtjänar ett jobb :)

jag vet inte om du är intresserad av att jobba på dagis men ifall att så tycker jag du ska kolla upp om de finns en "vikariepool". en av tjejerna i övik var inskriven i de och jobbade i princip varje dag!



är allt bra med dig annars? åka hem över jul? :)

2011-12-08 @ 21:20:53
URL: http://liinaas.webblogg.se/
Postat av: Lina

ja men precis, går du med i vikariepool så är du som sagt bara vikarie och kan hoppa av precis när du vill. man får typ ett sms på morgonen eller dagen innan om man kan jobba, orkar man inte säger man bara nej ;) haha



mysigt! blir niklas kvar i sundsvall eller har de långledigt? :)

egentligen slutar ju elitserien på lördag (landslagsuppehåll innan julledigheten). men som sagt ska han ju vara med där nu, plus att dom är så dumma att lägga derbyt mellan aik-sjurgården den 22 (allt för att locka folk) så vi åker nog ner direkt efter matchen där. eller tidigt 23. sen får vi stanna hemma till morgonen den 26! :) riktigt lyx! förra året fick ju robban sätta sig i bilen till övik klcokan fyra, julaftonsnatt! lite sjukt att han ens gick med på att åka hem över jul! ;) haha.

2011-12-08 @ 23:27:01
URL: http://liinaas.webblogg.se/
Postat av: PAPI

SER GOTT UT, DU ÄR DUKTIG!!

SKÖNT ATT DU KOMMER HEM ETT TAG!!

KRAM OCH GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!

2011-12-09 @ 00:21:04
Postat av: Annelie

Lisa, vad du är duktig.

2011-12-09 @ 09:58:45
Postat av: mamma

Mums så gott med allt julgodis! Du får köra en repris av det i småland :)

2011-12-16 @ 08:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0