I have to let go of your hand



Är så glad att jag bjuder er på bilder med förklaring..
1. Sundsvalls vackra julskyltning
2. Ett linne jag tänkte köpa tills jag såg mig och magen i profil.
3. Ett relativt ofräscht kärlekspar med färglada mössor.
4. Min drog - Ost!
5. Efter en månad(s lidande för mig) rök äntligen mustaschen och jag fotade såklart!
6. Lisa laddar för Sundsvall - Leksand matchen.
7. En röd kille signade gymkort på samma gym som mig.
8. En söt klänning som numera hänger i min garderob och har sådana coola armhängen som Britney Spears har i en scen i Crossroads.

Innan jag börjar med allt bra måste jag skriva en negativ sak. Vad är det för pinsamheter att Amanda F och framförallt Robin är i final?! Jag kommer INTE titta på idolfinalen, kommer istället bänka mig framför Bofors-Sundsvall som går på Kanal10. Hade det vatt Moa och Amanda P hade jag kunnat se finalen men nej nu! Pinsamt att Robin tog sig såhär långt. Tycker han borde åkt ut innan livesändningarna började och därmed basta!

Är så nöjd efter 5 timmars reportageskrivande som slutade i 5 A4 papper (dataskrivna i stl. 11) och att jag i veckan gjort sammanlagt 3 reportage och 1 krönika. Dessutom är jag glad för att Sundsvall Hockey idag tog 2p och att N är tillbaka kring 03.30 inatt. För det tredje hade jag det supertrevligt med Hanna idag, Ljungbyskvaller finns det ju alltid gott om. Nu ska jag dessutom krypa upp i soffan framför säsong 3 av How I met your mother och till sällskap kommer jag ha en Fresh Island dip, morötter och gurka.

Life is amazing right now.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Robin är grym!!! Var ju å kollade idol förra fredagen i Malmö innan jag gick dit hade jag ingen favorit, jo bagge såklart ;) men efter kvällen så stod det klart att Robin var otroligt grym!! Ja Amanda med även om hon var tråkig å såg ut som en tant just den fredagen :) kramis

2011-12-03 @ 00:37:27
Postat av: Anonym

Alla vet ju att idol-vinnaren aldrig får någon karriär. Så tack och lov att Moa åkte ut så hon inte får någon stämpel, utan kan köra sin sing-and-songwriter-stil. Helt rätt.

2011-12-03 @ 07:33:54
Postat av: Anonym

Håller med! Förstår inte alls hur Robin har tagit sig så här långt. Min favorit sen början har varit Moa, hon förtjänade att komma till finalen.

2011-12-04 @ 08:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0