Gossip Girl

Matchen gick ju inte riktigt som jag hade önskat.. Det räckte inte att hålla alla tummar och tår jag hade! Att man tar på sig 4(eller va de fler?) utvisningar samtidigt är kanske inte så smart efter att man just gjort 2-1 å börjat få flyt på att. Men nu ska jag inte sitta här å säga vad jag irriterar mig på i matchen, istället ska jag lyfta fram de bra! :)
- Jag fick se N en hel del! :)
- Det blir mer spännande i toppen då Bofors närmar sig första platsen! :)
- Av 6 bakåtmål var N inte inne på något, istället var han inne på 1 av 2 framåt (i pp)! :):)
- Hemmamatchen på måndag kanske istället blir den då vi får fira att de går över strecket, alltid kul att få vara med om en sån sak ju! :)
- Vid 4-5 inatt är N tillbaka efter 14-16 timmars bussåkning idag!
- Tycker ändå det är grymt bra av grabbarna att spela så pass bra som de gör (även om de inte alltid tar poäng å även om de inte var så bra idag) trots alla bussresor, alltid sittbussar dessutom. Vet att många (alla andra?) lag har liggbuss på långresor, snacka skillnad!



Nu ska jag invänta samtal från min backklippa och sen slå mig ner framför Gossip Girl (har 3 avsnitt att ta igen, lycka!) med dip, morötter och gurka!

Sov Gott
mina fina!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh vad fint! Skulle också vilja ha den! Får se om jeremy fattar hinten haha ;) nej det är ju så, alla killar är inte romantiska upp över öronen, men det kanske skulle bli lite jobbigt i längden de också ;)

2011-12-10 @ 11:19:17
URL: http://pme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0