Going black

rebecka om Bellashop:
oh lisa, kan du inte återkomma med ett inlägg om hur kläderna blev efter du färgat dem svart? =)

Svar:
Självklart kan jag det! Nedanför följer resultatet i bilder och under skriver jag vilka färger plaggen var i tidigare, vad tycker du/ni om att? Hiss eller diss?


Tidigare färg:
Bodyn - ljusbrun/beigebrun
Byxorna - mossblå (finns de nåt sånt eller förstår ni vad jag menar?)
Koftan - vit


Tidigare färg:
Träningslinne - puderrosa
Byxor - mossblå..
Linne - puderrosa


Kommentarer
Postat av: mami

Färgningen ser jättebra ut!!

2011-12-02 @ 20:26:55
Postat av: Annelie

Det ser kanon ut, en helt ny garderob.

2011-12-02 @ 22:13:50
Postat av: louise

Sv: hehe ja ;)



Mjo men jag kan tänka mig det, som du säger att det beror på kille till kille.. Skönt att inte vara en sådan hockeytokig kille då :P kan vara skönt att inte jämt behöva tänka på hockey när man är ledig.

Har också fått för mig att hockeykillar är raka motsatsen än vad din kille är! men som sagt, det är väl från kille till kille helt enkelt! :)



Jorå, det är kul! tyvärr så spelar vi inga matcher, förutom åker på cup nån gång per säsong! annars så följer jag klubbens herrar väldigt mycket! :) riktigt cool att vara tjej & spela hockey ja, det är inte ofta man hör det! :)

har för mig att Sundsvall har ett damhockeylag?



Färgningen blev riktigt snygg måste jag säga!! :D

2011-12-02 @ 22:26:19
Postat av: louise

Sv:



Nej det är ju också sant! ja kul att han fann dig som inte hade sett en enda hockeymatch :P det tror jag också faktiskt, men man har ju hört både bra och dåliga historier om hockeykillar & deras tjejer..

När killarna i laget umgås med varandra, är det då alltid samma killar som umgås eller är det olika lite då & då? tänkte på om det typ är "grupper" i laget eller så? :)



Jo men precis, man tränar ju som faaan för att få spela matcher.. men just nu tränar vi för ingenting känns det som! Följer Skövde ik´s herrar, samma klubb som jag spelar i :)

Ja, misstänkte väl det! har hört talas om ett damlag i sundsvall.



Aha okej, men det är inte hela världen! :) man måste ju våga prova för att se hur resultaten blir :D

2011-12-02 @ 23:47:46
URL: http://louiseda.blogg.se/
Postat av: louise

Sv:



Ja men visst är det! inte så, men det förvånar mig verkligen inte att tjejer gör så, det är så himla svinigt gjort... sen tycker man väl också att killen hon försöker vara otrogen med borde tänka till lite också, om han nu ens gör det..

Nej, en dans på rosor är den inte direkt! här i skövde har jag inte sett eller hört nåt om otrohet, men de flesta killar går väldigt mycket på utseendet hos en tjej!



Jo men det låter ju bra! det brukar ju oftast bli så att man umgås mer med dem som man bor i samma område som eller i närheten liksom! exakt så är det här i skövde också! sen så brukar det vara att de äldre umgås (de som har barn osv) och de yngre med varandra.

Och det där med bussen känner jag också igen, många har ju alltid fasta platser! lite kul tycker jag, haha!



Ja det hoppas jag också! Jajemän, Bremer spelar här! en viktig spelare för skövde :P



Absolut, man vinner inget om man inte vågar satsa/prova!

2011-12-03 @ 00:58:28
URL: http://louiseda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0