Fråga & Svar

Anonym om Less tjej:
Känner du att du lever genom din pojkvän, verkaar som det? Vad hände med medgångssoporter?

Svar:
Nej, jag känner definitivt inte att jag lever genom min pojkvän. Jag känner att jag lever ihop med min sambo Niklas, inte med hockeykillen Enberg. 1-2 kvällar i veckan kollar jag hans matcher och sen tycker jag alltid det är kul att hålla koll på hur det går för honom, jag gillar att muntra upp min pojkvän precis som alla andra gör. Jag tror inte att det spelar någon roll om killen spelar någon sport eller är byggarbetare. Skillnaden är väl att man har olika metoder att muntra upp någon.

Jag har haft det tufft med jobb sedan flytten men jag har fortfarande haft lite jobb. Krönikor och reportage skrivs för fullt här hemma, det gjorde jag innan jag träffade Niklas så det är och har alltid varit MIN dröm. Att jag inte har fått något jobb har visserligen gjort att jag har mer koll än jag brukar på hockeyn (de kring N) men jag söker fortfarande flera jobb om dagen, jag har börjat kolla på praktik och utbildningar jag ska söka.

Som sagt, jag känner inte att jag lever genom min pojkvän men jag tycker det är kul att ge honom lite cred, även om det bara är på min blogg. Han är inte så bortskämd med det då han inte gör så mycket väsen av sig. Jag tycker att han förtjänar mer helt enkelt.

Vad hände med medgångssupporter? Förstår faktiskt inte riktigt vad du menar här? Jag är då ingen supporter egentligen, i så fall Niklas supporter. Om inte han spelar brukar jag inte följa matcherna.. Och jag ser då aldrig någon annan hockeymatch om det inte är för sällskapets skull. Förklarar du mer hur du menar kanske jag kan ge dig ett vettigare svar..


Hoppas du är nöjd med svaret :)

Kommentarer
Postat av: lillsis

bra svar! moget och sant! tycker ni båda förtjänar att få mer cred och uppmuntran, för som ni kämpar och sliter! hjärta av guld har ni också:) pussokram saknar er!

2011-12-08 @ 20:02:09
Postat av: Lisa

Tack sis! Tycker att du också förtjänar mer cred å uppmuntran! Du å Niklas är slitvargar i de tysta inom sporten! :) Du har också ett hjärta av guld bästa, skimrande hår som matchar har du också nu :D pusssåkram! saknar dig i massor, snart bara 10 dagar kvar <3

2011-12-08 @ 20:11:49
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0