Filmade och halkade... KlantLisa!



Som sagt, det blev en tur till Himlabadet. Väldans skoj såhär en söndag! Klant-Lisa var dessutom i farten, blåmärke på knä och fot är nu på plats.. Haha. Ska man åka rutchkana ska man alltså vara försiktig.. Det roliga är att jag dessutom filmade när det hände och jag tänkte vara så snäll att jag bjuder er på det hela! Haha. Med andra ord är det roliga i början av klippet sen åker jag bara hela rutchkanan.. :P

Inser nu att jag verkligen hade rätt i undersökningen jag var med i på TV4 i somras, den med favoritdealekten.. Jag svarade ju norrländska (och då menar jag piteåmål för det är amazing, så ska mina barn prata!) och kom sen på att jag kanske skulle sagt min egen småländska. Hörde ju dock mig i videon och nej, småländska är inget annat än hemskt. Haha! :)


Kommentarer
Postat av: PAPI

LISA DÅ, VAR HAR DU FÅTT DEN KLUMPIGHETEN FRÅN??

2011-12-19 @ 10:06:37
Postat av: Anonym

Haha småländska är så charmigt! :)

2011-12-19 @ 21:29:59
Postat av: Jennifer

Haha, norrländska är jättecharmigt, speciellt riktigt bred sådan :P.

2011-12-22 @ 19:54:27
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0