En bild säger mer än tusen ord



   



   



   









Som rubriken lyder;
En bild säger mer än tusen ord.

Som ni ser har vi haft en mysig jul med många fina julklappar,
tack för era God Jul och nu får jag önska er trevlig fortsättning!
Vi ses snart Carina! Längtar efter er!

Har dessutom fått fina blommor på min och Niklas 3-års dag som var igår,
tack älskling och tack pappa som var sändebud!
Dagen kunde inte börjat bättre!
Att det gått 3 år sen Niklas kallade mig sin flickvän är helt galet,
tänker inte skriva en saga om vår tid för det har jag gjort så många gånger.
Dessutom planerar jag att ha många fler årsdagar med denne man så ni lär höra allt om och om igen.

Igår var det utgång,
trevlig släktträff i Odensjö,
förfest med Aji hos Maja,
Lång kö, blåst, hungrig lisa...
...pizza i soffan hos mamma!

På torsdag morgon bär det av till Piteå,
först ska jag hinna med lite mer i Ljungby!
Kommer sakna er alla ännu mer den här gången!
Kan jag inte bara stoppa ner er i resväskan?

Idag har jag spenderat mycket tid i ishallen,
lillebror hade cup.
3 matcher har jag bevittnat, grym bror har jag!
När han är i JVM ska jag def kolla ;)


xoxo
L.


Kommentarer
Postat av: Anonym

GALET snygg sminkning!!

2011-12-26 @ 22:00:07
Postat av: PAPI

Men tusen tack, så glad jag blir!!! :)

Lösögonfransar också, önskar man hade så långa ;)

Kramar Lisa (bloggaren på sidan)

2011-12-26 @ 22:10:34
Postat av: Jennifer

Jag har jättelänge blivit retad p.g.a. min dialekt, urtråkigt!

2011-12-26 @ 22:17:26
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com
Postat av: Anonym

haha jag trodde det var PAPI som önskade sig långa lösögonfransar :)

2011-12-27 @ 22:41:31
Postat av: Lisa

Haha! Det hade varit ganska roligt i så fall ;) Men det var jag och inte pappa, tuuuur de! :)

2011-12-28 @ 03:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0