Tisdag

Tror att tisdagen är den dag jag berättat om lite innan. Den började med att jag, lillasyster och Linnell åkte runt i bilen och lyssnade på gamla godingar som favvon "det här är X22 jag söker efter dig, jag anropar försvunnen astronaut, hallå, hallååå!" tillslut hamnade vi på MAX och för er som inte vet det kan jag meddela att jag HATAR MAX. Har ätit där 3ggr i mitt liv, en gång fick jag RÅ hamburgare, en gång beställde jag cheeseburgare och fick en halvt rå hamburgare med bara ketchup och sista gången fick jag pommes utan salt å dem stoppade inte med salt. Jubelidioter och jag har sagt att jag aldrig skulle sätta min fot på ett MAX igen. Bröt dock detta då vi gick in och köpte oss en varsin Lyxshake. Den var helt OK men inget jag skulle döda för! Efter det bar det av på Ajis afro. Slutkörda blev vi och kul hade vi! Vi begav oss till Becca där vi gjorde oss iordning och korkade upp, vitt vin och salta kex med brieost. Till midnatt någongång satt vi och pratade om allt och hade sådär mysigt som bara vi gatubarn kan ha <3 Lisa och jag började sen traska hemåt och hamnade minst sagt på en oväntad efterfest. Kul hade vi och bowling på wii spelade vi, självklart vann jag över de andra tre deltagarna! ;)


Åkte med lillasyster för första gången!!


Gick oväntat nog in på MAX!


Åt lunch nere på Ljungbydagarna och hade bröderna Rongerdal vid bordet jämte!


LOVE!


Kex, ost och vin blev det efter afron. Ca. 04.30 kom vi hem efter en grym tisdagskväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0