Nu är vi ett lyckligt par vill jag lova



Som ni kanske har märkt så har Niklas och jag blivit slaviska fans till SvenssonSvensson. Vi kollar varje dag!! Flera avsnitt! Det finns 4 säsonger och vi avverkade dem ganska så fort.. Ledsamt när man gav sig in på sista avsnittet. För att inte bli alltför ledsna startade vi därför om igen, haha! Vi loves Svensson!

När jag var inne på google för att ta reda på vad som hände med Max så fann jag en galet oväntad nyhet! En långfilm med familjen Svensson var på gång!! Hur oväntat var inte de då!? Kan säga att den dagen (det var typ 3 veckor sedan iof) var en bra dag för familjen Bengberg (som var lättare att skriva än båda våra namn, lovar att det blir Enberg, förlåt familjen, den dagen vi gifter oss) ! Så den 14 oktober har denna film biopremiär och vi kommer definitivt befinna oss i en biosal då! Bättre för tidig present kan man ju inte få!! :D

PS. Är sugen på nåt.. Har provat glass, salta kex med brieost, choklad, pasta med carbonara, chips men inget passar mitt begär. Vad ska jag då testa?
//Matgalen gottegris


Kommentarer
Postat av: PAPI

PROVA RÅ BLOMKÅL, MED SALT ELLER AROMAT, MMMMMM!

KRAM OCH GRATTA ENIS TILL SEGERN ÖVER ALMTUNA!!

2011-08-24 @ 21:56:51
Postat av: lina

Vi var faktiskt på förhandsvisning på den i lördags, riktigt rolig :)

2011-08-24 @ 22:48:14
URL: http://liinaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0