Moove



Jag är så glad! Anledningen är att jag numera har ett gym att gå till, det är öppet 5-23 ALLA DAGAR. Annat än gymmet hemma som hade öppet lite när dem kände för.. Imorgon ska jag göra första passet på min nya chans mot en platt mage och snygga ben! Eftersom att jag ska börja träna och helst vara nyttig bakade jag nyss en till omgång muffins och glasyr. Får bli sista gotte-vardagen. I fortsättning blir det lite bättre skärpning där!
Så tips på nyttiga måltider men framförallt efterrätter är jättejättevälkommet! :)

Onsdagsklubben i Ljungby och de flesta ska säkert ut. Vad händer där hemma? Jag vill veta va ni har för er ju! Hur ni mår!? Saknar er!


Kommentarer
Postat av: PAPI

SNYGGA BRUDAR......

2011-08-11 @ 08:29:42
Postat av: LL

Maaa Saknar dig Stumpan!!! Och saknar denna kvällen! vill gör omomomomom!

2011-08-11 @ 13:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0