Matbilder


På bild ser ni en supernyttig smoothie. De innehåller 1,5 banan, 1 kiwi, en apelsin, 1 fryst påse med mango mm, lite mjölk.
Gott & nyttigt!


En dag blev det bandpasta och kantarellgegga den innehåller ryggbiff, kantareller, creme freish med smak av kantareller och cognac samt kantarellfondú (tack sis för tipset!)


En dag gjorde vi kycklingsallad, här ser ni salladen. Till blev det alltså kyckling, ost, oliver och avokado. Nyttig måltid och vill du ha den lite mäktigare så funkar det bra med pasta till.


Igår lagade jag tacopaj! Bättre bild än såhär har jag tyvärr inte på den, haha. Den innehåller deg (mjöl, magarin och vatten), köttfärs och en gegga med creme freish, majonäs, tomater, jalapeno och ost. Sen lade jag dessutom ett lager ost på för att det är så gott! :)

Vill ni ha mer exakta recept får ni säga till!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag ser att jag måste komma på mat-rehab hos dig nu efter vad jag har stoppat i magen :P

2011-08-31 @ 17:31:45
Postat av: Niklas

Förbaskat gott var de :D ty banann :) pösss

2011-08-31 @ 22:56:24
Postat av: Mamma

Ser så lyxigt ut! mums )

2011-09-01 @ 09:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0