Måndag

I Måndags lämnade jag Sundsvall kring sex på morgonen, målet var som bekant Ljungby. SJ som alltid har svårt att hålla tiden lyckades lämna av mig 50 minuter för sent vilket vill säga efter en då 9-9,5 timme lång tågresa. Jag hann bland annat äta toast på donken, dricka min favorit frappe på Espresso House, titta på folket som stressar i Stockholm, prata i över en timme med en tysk som pluggade i London, prata i 3-4 timmar med min pensionär till granne i tåget. Snacka om att jag var trött när jag kom hem! Somnade ganska direkt på soffan innan det bar av på Albins hockeyträning och sen donken för att hälsa på Maja. Somnade ganska så gott i systers säng sen och vaknade lagom till att hon kom hem och gjorde mig sällskap, då pratade vi oss till sömns istället. Mysigt att vara hemma!


Min favoritfrappe!


Abbe tränar!


Micke och Pappa arbetar, duktiga grabbar!

 
Sen åkte jag, Aji, pappa och Albin till donken för kvällsmat och hälsa på lillasyster!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara centerskrivna inlägg. Ledsen men det funkar inte på HTC. Orkar inte läsa nånting. Tråkigt.

2011-08-26 @ 22:59:43
Postat av: Lisa

Förlåt men jag tycker det är snyggare med centerskrivna inlägg.. Förstår att det är tråkigt när det inte funkar på din HTC men antingen får du läsa när du väl sitter vid datorn eller så får du följa en annan blogg, jättetråkigt men sant! Ta hand om dig! :)

2011-08-27 @ 01:23:30
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0