Måndag

Sista dagen hemma, sad but true. Natten till måndagen fick jag för mig att städa tvättstugan, något som inte var gjort senaste fem åren (gissar jag på?) så det blev en sisådär 4 timmars sömn innan min hektiska måndag drog igång. Började med att köra pappa till nåt bilställe och väl hemma tog vi en kaffe/chailatte och satt och pratade tills han skulle till jobbet. Då satte jag ist igång med att göra muffins, 28st blev det. Promenad med Becca blev det därefter och sen handlade jag, gjorde 17 matlådor till pappa innan jag mötte upp Louise för en mysig fika på Roddys. Lunch med mamma på Surio Thai blev det sen innan vi åkte hem och fikade med Maja och Albin. Pappa kom hem och jag lagade god mat till oss innan jag åkte till Csilla för att få fina naglar! Kvällen gick till att umgås de sista med familjen innan mamma körde mig till Alvesta tidigt dagen därpå.

TACK ALLA SOM GJORDE MIN HEMRESA UNDERBAR! <3


Tvättstugan blev så fin! :)


Några av muffinsen, senare på dagen fick dem dessutom glasyr på sig! :)


Mellan PW och fika hann jag göra 17 matlådor till Pappa! :)


Fikade med Mamma, Maja och Albin :)


Lagade mat till familjen minus mamma!


Fick supersnygga naglar hos underbara Csilla (vill ni också ha? Säg till så ska ni få mer info!)


Myste in i det sista <3

TACK ALLA SOM GJORDE MIN HEMRESA UNDERBAR! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

herregud!! Din pappa måste vara väldigt stolt över att ha en sådan dotter :) inte illa!!



hehehe hotellfrukost i 2 mån kommer inte bli så tokigt! jag hoppas verkligen städning på rummet ingår också ;)haha! kommer ju bli rena rama semestern att flytta in där :D

2011-08-25 @ 20:56:46
URL: http://anotherfucking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0