Even angels fall



Finns inte ord för hur mycket jag älskar One Tree Hill. Skulle nästan vilja erkänna att det går före mina nya, underbara höstskor och då är de högt rankat vill jag lova! Insåg precis hur mycket jag saknar min älskade serie. Hösten får nog gå till att se om alla avsnitt ännu en gång, man kan inte tröttna på OTH.

Någon som vet när säsong 9 drar igång? Hörde att Nathan kanske också försvinner, tur att jag är nöjd sålänge Brooke är kvar även om det är konstigt när 3 av 5 huvudroller överger serien. Ohhh vill se alla avsnitt nu!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha ja herregud ingen vill väl vara som Kissie. Jag följer inte heller hennes blogg men hon är ju bra på vara dum i huvudet iallafall. Jag hoppas verkligen att det är en roll hon spelar bara för är hon så irl så tycker jag nästan synd om henne (fast nä.. det gör jag inte alls). Anonyma får man gott om ja, haha! Att dom aldrig ger sig fast man inte bryr sig, helt sjukt. Spännande! Han står bara toppmatcherna med Piteå resten står han med Skellefteå. Ja vi har inte riktigt bestämt oss angående om det blir Skellefteå eller Piteå än när jag ska flytta upp men Piteå hockey kunde hjälpa oss med boende och jobb till oss båda så det känns ju ganska lockande och då slipper han dessutom pendla 8 mil de gångerna han spelar och tränar med Piteå. Han har ju sin familj i Skellefteå så när han spelar med dom kan han ju slagga över där. Du bor i Sundsvall alltså nu? Jag bodde i Härnösand i 2 år förut, jag flyttade därifrån för några månader sedan så jag har varit i Sundsvall en hel del. Birsta är ju paradiset!! :)

2011-08-25 @ 21:05:41
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Ja men precis, gruden till de anonyma är ju oftast avundsjuka. Jag stör mig inte på de anonyma, de får gärna hålla på. De ger mig bara ett väldigt gott skratt! ;) Ja Piteå är fint! Fast väldigt litet.. Jag vill helst inte bo så litet men det är bara max ett halvår så det ska jag väl klara av :) I Härnösand.. jadu jag var sambo med en hockeyspelare som fick för sig att spela 2 år där. Men vi gjorde slut i mars tror jag det var så då flyttade jag hem till Örebro igen.

2011-08-25 @ 21:22:20
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Haha ja ett halvår går fort. Sen blir det flytt därifrån igen:p Ja nu ska vi se om jag har koll här. I o m att du är ifrån/har bott i Ljungby så antar jag att det är Joel Johanssons flickvän kanske?;)

2011-08-25 @ 22:21:13
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: Sandra

hahaha jaaa och det va goda croissanter också ;) eller helt okej iaf! prisvärda om inte annat :D och vilka räkmackor sen... världsberömda ju! ;)



jaa dessa hockeysöner alltså.. lyckligtvis valde mina bröder att inte spela hockey, men å andra sidan lärde jag mig aldrig att laga mat heller såååå, där ligger man i lä ;D

2011-08-26 @ 09:47:21
URL: http://anotherfucking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0