Tack för jobbhjälp!



Tusen tack för alla era jobbtips!

Maria, jättebra tips! Ska in och söka redan ikväll! :)

Platsbanken är en sida jag besöker ca. 10ggr om dagen och så fort jag ser något intressant skickar jag in en ansökan. Jag ska bli bättre på att ringa och om de är i behov av folk bestämma tid å lämna CV.

Att gå dit direkt är inte något för mig, framförallt för jag blir så nervös och mest gör bort mig men också för att "ansvarig" inte alltid har tid och då känns det bättre att ringa å boka in en tid istället. Det är ju helt klart smaksak och beror på hur man är som person, jag tror absolut att det är ett toppensätt! :)

Jag ser också att ni är många som är i samma situation när det gäller jobb och till er tänkte jag dela med mig av Angelicas ord jag fick i kommentarsfältet;
Och glöm inte bort, det måste vara dåligt ibland för att man ska veta när det är bra! Citat från Christina Widestam (vår kultur och idéhistoria och religionslärare) ;)

Så håll ut!
Snart har vi ett jobb allihop, vi ska bara få turen å självkänslan på vår sida ;)

STOR KRAM TILL ER!

PS. Någon som har ett jobb ledigt i Ljungbyområdet april-aug får ni gärna höra av er! DS.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Strålfors brukar väll ta emot ansökan för sommarjobb vid denna tiden? Sök natt! :)

2012-01-24 @ 08:05:26
Postat av: Lisa

De har jag försökt kolla upp, ska fortsätta leta! Natt hade vatt de bästa :) Håll tummarna! ;)

2012-01-24 @ 12:51:44
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: lillsis

isf söker vi ihop:D

2012-01-24 @ 16:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0