Nya träningskläder är livet



Orkar man inte sminka sig innan gympasset kan man alltid köra på ett säkert kort - snygga, tajta träningskläder. Idag köpte jag ett nytt linne på Stadium, ord. pris 349:- men tillslut fick jag bara ge 99:-! Hallelujah moment. På bilden som är tagen på toan, som förövrigt har utsikt (och insikt?) över hela parkeringen, ser ni mitt nya fina träningslinne och en laddad Liiis!

Imorgon lämnar N mig och är inte tillbaka förrän lördag fm. Tänker inte gnälla över de dock, vem orkar lyssna på gnäll lixom? Varför gnälla ens, det blir ju vad man gör det till och jag har sett till att jag har FULLT UPP! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är sugen på att tappa ett par kilo inför sommaren. Har du några bra tips på kost och motivation till träning så vore det jättegulligt om skulle kunna dela med dig av ett par.

2012-01-30 @ 22:05:53
Postat av: Louise

Ibland får man faktiskt gnälla & tycka synd om sig själv när grabben är iväg på match turné! ;) :)

2012-01-30 @ 22:15:40
URL: http://louiseda.blogg.se/
Postat av: PAPI

WOW, VAD SNYGGT! KRAM LISA..

2012-01-30 @ 23:06:58
Postat av: estefanipedersen'

Jäkla vilket snyggt linne. :)

2012-02-02 @ 11:01:42
URL: http://estefanipedersen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0