Mer mat till folket



Längesen ni fick se matbilder nu så här kommer lite från slutet av förra veckan.

Igår åt jag lax, potatis, rödlök och sås på kvarg (1%) blandat med sötsur sås. Känner att jag behöver lite mer kolhydrater för att få mer ork. Jag vill inte gå ner och bli pinnsmal, jag vill ha kvar mina former och tror därför det gynnar mig mer att äta pasta/potatis iaf en gång om dagen, då jag tränar tuffa pass. Jag har trots allt gått från att äta godis och kakor 7 dagar i veckan till 1 dag i veckan. Vinner nog mycket bara där. Mitt mål är att bli vältränad - inte för smal. Prio ett är att jag orkar köra mina pass och inte känner mig svimfärdig och illamående hela tiden. Så nu är jag tillbaka på "taggad-till-tusen-känslan"!

Ikväll blir det cykel och mage samt ett yogapass på 90 minuter.
Därefter bär de av till Gärdehov för att heja på #21 å Sundsvall!


Bild från förra matchen då nya kameran fick följa med!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ska också till gärdehov ikväll och heja på än så länge okänt nummer ;)

2012-01-18 @ 16:01:51
URL: http://pme.blogg.se/
Postat av: Nikaia

så gott med all mat. :)

2012-01-18 @ 16:15:10
URL: http://nikaia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mums är allt jag kan säga, maten ser helt underbar ut!:)

2012-01-18 @ 16:21:51
Postat av: Anonym

Haha nä tyvärr är vi inte de! Niclas är inte så intresserad av att vara med på kort skit tråkigt :(((

2012-01-18 @ 16:54:40
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: PAPI

DU SKULLE SKRIVA EN BOK MED GODA, NYTTIGA MATRÄTTER, MAN BLIR JÄTTESUGEN PÅ DINA RÄTTER!

2012-01-18 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0