Hell is empty and all the devils are here



Som sagt, idag var det premiär av One Tree Hill säsong 9. Som jag längtat. Var riktigt nervös när jag skulle trycka på play.. Känns som att det är sista säsongen på mitt liv. Utan överdrift så känns det faktiskt så sorgligt. Jag lät avsnittet rulla 4 ggr, sen stängde N av det. Det var som behagligt bara att få höra deras röster igen. Kan nog erkänna att jag är beroende, ja!

Idag var det vilodag men det kändes inte alls kul så det blev lite lätt gång på löparbandet. Imorgon väntar ett tufft kondispass och C ska hänga med till gymmet, skoj! Fick även min julklapp idag, så nu slipper jag frysa om öronen! Tack Moove!

Börjar verkligen känna av kolhydratsbristen nu. Är fruktansvärt seg och det enda jag brinner för är när jag får åka och träna! Har dock slarvat lite med maten idag, frukt istället för gröt till frukost och sen lunch. Ajabaja. Dessutom ligger jag vaken på natten, jag som alltid kan sova. Därför har jag inte p-nappat idag! SOVA! TRÄNA! ÄTA!


Kommentarer
Postat av: estefani

åå kan man ladda ner det eller hur har du fått tag på det?? :D

Jag är lika beroende jag. ;)

KRAM

2012-01-12 @ 20:28:12
URL: http://estefanipedersen.devote.se
Postat av: Hanna E

Hej Lisa! Vore superkul att ha med dig på ett pass någon gång.. vi kanske får köra ett i Piteå till sommaren?!:) Kul att läsa att du kommit igång bra med både träning och kost, hejaheja! Tror inte att segheten beror på kolhydratsbrist (eftersom det är gott om kolhydrater i både frukt och gröt), var vaksam så du inte håller på att bli sjuk! ha det bra, kramar!

2012-01-12 @ 20:39:51
URL: http://hamer.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Hittade hit igår och måste bara säga att jag verkligen gillar din blogg!

2012-01-13 @ 00:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0