En tårdrypande kväll



Efter ett tårdrypande Greys avsnitt tänkte leta mig vidare till något glatt. Istället hamnade jag på Aftonbladet och möttes först av synen om familjen på 2 vuxna och 3 barn som igår omkom, det är så overkligt och så fruktansvärt att man inte ens finner ord. Jag fann också filmerna från Stefan Livs tröjhissning i Kinnarps arena. Förstår ni va tårar som fått rinna idag? Inte bara för mig. Stefan Liv verkar ha varit en riktigt underbar människa och hans fru är otroligt vacker och hade hon vunnit hans hjärta tror jag även att hon hade ett hjärta av guld. Jag tycker så fruktansvärt synd om henne som får se sin mans största dröm gå i uppfyllelse men utan att ha honom vid sin sida. Hennes söner är som kopior av sin far och jag kan inte förstå att man kan vara så stark. Känslan av att förlora den man älskar och sen se honom varje dag i sina barn, det måste vara fruktansvärt smärtsamt även om det är vackert och hjärtligt. Jag fasar för dagen då mina tårar kommer rinna för någon närstående till mig och sänder samtidigt en tanke till min underbara farfar som finns där uppe bland molnen och som förmodligen i detta nu kollar en match där Stefan Liv står i mål.

Skiljs aldrig åt som ovänner har jag fått höra under hela min uppväxt, jag värdesatte aldrig de orden då men de gör jag verkligen nu. Jag har världens finaste människor i mitt liv och jag hoppas ni vet hur mycket ni betyder! Jag önskar att vi kunde bli vampyrer och leva tillsammans för alltid. Livet är dock ingen romantiskt film och istället tycker jag att vi ser till att ta tillvara på de dagar vi har tillsammans <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Kloka ord från en mycket klok och älskad dotter :)

2012-01-11 @ 22:09:59
Postat av: Jennifer

Verkligen sanna ord! :)

2012-01-14 @ 00:19:51
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0