Changes

Kommer bli lite ändringar framöver.

Jag har en blogg för att mina nära och kära och andra människor jag tycker bra om ska få ha koll på mitt/vårt liv här. Mer och mer inser jag dock hur mycket skada en blogg kan göra (även om min inte gjort det än, vad jag vet?) och jag tänker inte utsätta de jag sätter först för det.

Den här bloggen kommer att vara kvar men den kommer inte vara så personlig som nu. Det kommer istället finnas en blogg till där lösenord krävs så jag kan godkänna alla som ska in å läsa. Krönikor, träning, matbilder, shopping och sånt kommer fortfarande synas men saker som kretsar mer kring N eller mina familjemedlemmar kommer hamna i den andra bloggen. Likaså kommer jag ha lättare för att säga vad jag tycker och tänker då jag vet vilka som läser.

Idioter finns det överallt men jag vill inte tillhöra den kategorin. Det spelar ingen roll om läsarantalet sjunker rejält, jag bryr mig nämligen mer om människor i min omgivning än vad jag gör om en blogg.

Hoppas ni förstår och att ni iaf är några som vill följa med i nästa blogg, som fortfarande är under uppbyggnad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså, jag trodde du va inna på nån sån sida! aja :(

2012-01-23 @ 01:06:00
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var just därför jag satte lösenord på min blogg. Jag ville inte att vem som helst skulle läsa om min pojkvän eller min familj, utan det var till för de närmsta. Jag hade hela 15 läsare som jag kunde dela allt med. En blogg att bara lätta tankarna i.

2012-01-23 @ 07:24:43
Postat av: Ewj

Jag vill följa med till nästa blogg!

2012-01-23 @ 10:11:19
Postat av: Annelie

Jag (och Fia) vill gärna fortsätta att följa dej, om vi får.

Kramis

2012-01-23 @ 12:42:38
Postat av: Ann-Sofie

Jag följer gärna med, om jag får!?

2012-01-23 @ 13:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0