Vilken fantastisk dag!



Vilken dag! Solen skiner och hade det inte varit för all snö (man kan inte ens ana gräs på långa vägar än..) så hade det varit en riktig vårdag! :) Helt amazing, känns toppen att jag snart ska ut en sväng!

Fettisdagen idag antar jag efter alla FB-uppdateringar. Säger som Aji, jag hatar semlor. Jag förstår verkligen inte grejen med de.. Jag kan ju äta en men jag tycker inte det är gott. Därför kommer jag inte äta en semla idag! Ska nog satsa på en god smoothie istället, så har ni tips på hur man gör en nyttigt å god får ni gärna dela med er!

N har gett sig av så nu är de jobb, träning å ensamhet som gäller. Har ju dock fullt upp med alla tv-program så tiden kommer bara rinna iväg. Har dock en taskig armbåge/arm så jag kan inte sträcka ut å har nu bandage, känns som att den är av i vissa lägen. Mannen ska få ta å förklara va de beror på, de kom redan igår så de är inte att ja legat illa inatt..

Nu ska jag till stan på en intervju å sen blir det ett träningspass å sen ska jag nog fira att jag har fått ännu mer jobb. Är så glad att jag inte kan sluta le! :)

Ha en fantastisk dag!
De är ni så värda!


Kommentarer
Postat av: PAPI

TRÅKIGT MED ARMBÅGEN, ANNARS LÅTER DET HÄRLIGT!!!

2012-02-21 @ 12:59:57
Postat av: H

2012-02-21 @ 16:09:18
Postat av: Hanna

Hej gumman!! så skönt med sol, längtar massor till vår och värme =)grattis till mer jobb =)många kramar och pussar

2012-02-21 @ 16:11:19
Postat av: Anonym

HUR GICK intervjun???

Var var?? =))



fan vad skönt att man kan börja använda grillor nu, redan börjat smått i bilen :P

2012-02-22 @ 01:00:30
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis till jobb!

2012-02-22 @ 21:56:49
Postat av: Ida Karlsson

Det är lugnt, jag vill inte bli kallad örebroare för dom är allmänt dryga allihopa.. Så att bli kallad Leksing ja det känns bra ;)

2012-02-23 @ 18:27:24
URL: http://tokigleksing.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Men vad det låter härligt, vad kul!!

Hoppas armen blir bättre dock.



Förlåt för sent svar men har många kommentarer att svara på. Jag blev ju totalt hjärte glad över dina raader så du anar inte. Tack!!!♥

2012-02-23 @ 19:37:30
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0