Part of me



Tack för att ni började kommentera..NOT. Tror helt enkelt att det bara kommer bli den lösenordsskyddade bloggen framöver. Det jag vill är att skriva å låta mina nära få veta vad som händer i vårat liv och allt det kan jag göra på den andra bloggen.

Utan respons är det helt enkelt inte roligt så jag vill önska er alla stort lycka till i livet å hoppas ni får de bra! :)

Ta hand om er!

Ps.
För er som vill fortsätta följa mig så finns jag numera på www.lizabengtzzon.blogg.se
För att kunna läsa behöver ni ett användarnamn och ett lösenord,
det får ni tillgång till efter ni mejlat mig på [email protected] eller via mobil eller facebook.


Kommentarer
Postat av: emma

men du, jag är en frekvent bloggläsare, läser cirka 20 bloggar om dagen. Och på riktigt är detta den första gången jag lämnar en kommentar!!! Man ska som läsare inte känna sig tvungen att kommentera.

2012-02-27 @ 22:06:24
Postat av: Lisa

Nej absolut inte å det är just därför jag väljer att sluta blogga öppet. Ingen ska behöva känna sig tvingad men jag vill inte lämna ut mig och mitt liv när jag inte vet vilka som läser och inte får tillbaka nåt. Tur du har många bloggar kvar att följa iaf å tack för att du tog dig tid att skicka en kommentar, det uppskattas nog mer än man tror.

2012-02-27 @ 22:31:21
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Alltså, du säger ju emot dig själv lite där i ditt svar. Det är ju även ganska rolig att det är tredje - fjärde gången du skriver tack och hej på denna blogg. Bekreftelsebehov? En aning

2012-02-28 @ 16:09:32
Postat av: Lisa

Ja en aning men det är väldigt få som inte har det behovet. Ja, jag har velat fram å tillbaka men eftersom jag har en lösenordsskyddad blogg nu så kommer jag inte sakna att skriva, jag får göra det ändå. Hur säger jag emot mig själv? Mycket möjligt att jag gör det men ser inte själv va du menar?

2012-02-28 @ 17:30:47
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Maria

Tycker att det är väldigt tråkigt när du skriver att du ska sluta med denna bloggen. Jag är inne och läser dagligen, så fort det går en dag utan att jag läser din blogg känns det som att något fattas. Jag är väldigt dålig på att lämna kommentarer men det är nog mest för att jag inte tror att mina kommentarer kommer att påverka dig på något sätt, de känns så meningslösa. (Lämnat en kommentar om jobbtips, så lite aktiv har jag minsann varit :) haha.) Tycker i alla fall att din blogg är toppen, var väll mest dit jag ville komma. Tråkigt om den läggs ner. Ha det så bra!

2012-02-28 @ 17:47:42
Postat av: Lisa

Jätteroligt att höra Maria! :) Den här gången har jag bestämt mig för att lägga ner, kan hända att det kommer en ny blogg på ny adress om nån månad men det är inte säkert. Du får jättegärna skicka ett mejl på [email protected] så kan du få lösenord till min andra, så kan du få fortsätta läsa ändå om du skulle vilja!

Ta hand om dig!

2012-02-28 @ 17:52:12
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Emelie:)

Öj Kusinen längst ner i Sverige behöver veta vad som händer i ditt liv, så skicka ett lösenord till mig taack:) Du är bäst Puss

2012-02-28 @ 20:29:00
Postat av: Marre

Don't like Lisa! Jag läser 5 bloggar(och din ibland flera ggr/dag) varje dag och kommenterar aldrig på någon, bara din ibland. Men tänk på att du har säkert många läsare varje dag och så länge inte de sjunker så känn dig uppskattad och att vi vill läsa, även fast vi inte lämnar kommentarer.

Keep up the good work.

Puss & Kram!

2012-02-28 @ 21:18:25
URL: http://annamariette.blogg.se/
Postat av: Steffi

Du har varit inspiration för mig sedan 2009-2010, har följt din blogg sedan dess. Trots att jag inte har gett dig något så har du gett mig väldigt mycket, och det har betydit en hel del under årens gång. Så jag vill ändå ge ett stort tack, för att du har hjälpt mig så pass mycket som du har gjort, även fast det har varit omedvetet från din sida. Jag önskar dig all lycka i framtiden, och det kommer bli väldigt tomt utan bloggen!

2012-02-29 @ 21:12:03
Postat av: Lisa

Tack Steffi, riktigt kul å höra :) du går gärna följa med till bloggen med lösenord, isf behöver du bara skicka ett mejl till [email protected] å annars hoppas ja att allt går kanon för dig! :)

2012-02-29 @ 22:06:49
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

tack tack taaack ;) målvaktsbebisar får dock (tyvärr) vänta ett tag :) har dock berättat för victor att våra framtida barn inte kommer få vara målvakter hehe. Tror inte mina nerver skulle orka med fler målvakter i famijen, en räcker gott och väl, det är liksom spännande nog ;) men en utespelare hade varit sött ;D saknar din blogg ju!!

2012-03-02 @ 11:57:53
URL: http://sandrar.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hej alla glada modefilurer!, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa så att vi alla kan få en bra modeportal där man kan få svar på sina frågor. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Om ni gillar att se på youtube så kan ni alltid mobba mig för mitt försök att göra en video http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag. Till sist vill jag bara nämna att vi har en facebook grupp också som finns på adress www.facebook.com/modekampanj och twitter @modekampanj. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta.

2012-03-19 @ 18:04:12
URL: http://www.modekampanj.com
Postat av: Ann-Sofie

Jag kommer inte ihåg lösenordet då jag inte hängt med på ett tag, men hoppas jag får vara med igen :)

2012-03-31 @ 15:05:48
Postat av: Wilma

Grym låt!

2012-04-08 @ 18:01:59
URL: http://wilmaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0