Mat å sånt där



När Niklas har bortamatch gör jag en maträtt och lever på den under större delen av de 10 mål jag har att äta ensam. När jag hade lagat korstroganoff idag tänkte jag, yes det här kommer ju räcka under kommande ensamdagar (han ska va borta tis. morgon till torsdag) men sen tog Niklas sin första (som ni ser på bilden) å andra portion å vips så var de slut. Haha. Ändå känns det som att Niklas äter lite mat (Tilda du måste ha det jobbigt med Jacke;)) för att vara kille å framförallt idrottsman.

Det är inte lätt det där med middagar hit å dit å fantastin till att göra flera olika.

Har precis inhandlat mango-, hallon-, fläder- och blåbärssorbet (glass). Jag har fått för mig att det är nyttigare än kladdkaka, vanlig glass å godis. Någon som vet om detta är en inbillelse eller sanning?

Mitt sötsug går inte att bota, vad äter ni som är nyttigare men ändå något? Tror mest jag behöver något att äta på. Jag har inte riktigt diciplin till att skärpa mig med det, inte nu. Så vad ska man äta för att inte vara alltför onyttig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Säger bara ÄT LCHF! mitt sötsug försvann på tre dagar!! Och mitt sötsug har vatt ett helevete..

2012-02-20 @ 21:28:57
Postat av: Anonym

Haha Lisa, jag förstår precis vad du menar med maten;) när vi lagar så lagar vi till en familj på fem pers och ändå blir det inte mycket mat över ;) hoppas allt är bra annars vännen :)

2012-02-20 @ 21:33:39
Postat av: Anonym

Det enda jag kan tipsa om är fruktsallad, så fantastiskt gott!

2012-02-21 @ 19:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0