Cause two can keep a secret if one of them is dead


Foto: Pontus Ulvsvik

Hej gott folk!
Igår hade N bortamatch vilket bettyde ensamdag för mig. I början av året avskydde jag dessa dagar men nu uppskattar jag de verkligen. Jobb, jobbmässa å yoga var gårdagens måsten å utöver de blev de en lång p-nap i soffan å massa tjejtv-serier. Dumt å klaga! Det jag älskar mest med året i Sundsvall är det tålamodet jag har fått, likaså att jag kan vara ensam utan att få panik. Jag har insett att man behöver inte synas å höras hela tiden.

Igår blev jag medlem på någon modellsida, mest för att jag har lite av en måstekänsla att vara inskriven på alla sidor där jobb skulle kunna bli möjligt (tror jag är inskriven på varenda bemanningssida, butikssida mm.) och komiskt å oväntat nog fick jag ett mejl imorse av en fotograf här i Sundsvall som var intresserad. Blev ganska paff, kollade sidan å insåg att de verkade va mycket underklädesbilder. Njae, utvik är inte min grej. Kanske inte ens att vara modell är det men det hade vatt skoj att testa!

Myser på för fullt här hemma å väntar på att N's träning ska ta slut så vi kan åka till stan eller Birsta för lite shopping å en fika. Sen ska jag försöka somna tidigt ikväll trots att det var sovmorgon till 12 idag. Ajajaj, tur mitt jobb är skoj å att där är så goa människor! Just det, match imorgon igen. Hur ska det då gå med min tradition - Jobb, träning å ett varmt bad. Det får gå ändå! En kall ishall piggar nog upp mig igen! :)

Ha en toppendag fina ni!


Kommentarer
Postat av: PAPI

FIN BILD! KRAM!!

2012-02-17 @ 08:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0