PW


Tyvärr sken inte solen som den gjorde på vår förra PW då kortet är taget!

Hallihallå!

Precis hemkommen från en fantastisk powerwalk med världens bästa Ida! Hade jag fått bestämma hade hon bott här på heltid och därmed basta! Men man får uppskatta dem dagar hon är här! Det är då supergreat! :) Snart tar vi med oss grabbarna till Birsta där det blir middag och därefter in i Sundsvall för bio! Kalasbra dag om jag får säga de själv! ;)

Börjar bli lite orolig över att ungnen inte är här än.. Den bara MÅSTE komma innan lördag! En rolig grej som har kommit är mitt photoshop (födelsedagspresent från pappa) så när jag har lite ensamtid ska det pysslas ;D

Vet inte vad de är med mig idag, är på värsta glädjehumöret, kanske för att familjen snart kommer hit! Wiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0