Norrsken i Sundsvall


Fotograf: Daniel Karling
Bilden är tagen från ST och ni hittar artikeln HÄR!

Just nu förbannar jag mig själv lite för att jag missade nattens norrsken. Kring 01 inatt ska det ha ägt rum här i Sundsvall och vi var vakna då! Hur kunde vi missa de? Där borde jag och kameran vara redo men de var vi inte.. Hade varit maffigt att få se ett norrsken då jag aldrig sett det innan (på Niklas lät de som att de va en självklarhet å ha sett, lite annat om man är född i Pite antar ja! haha) :) Vackert är det i alla fall!

Tack till alla som tipsat mig om glögg på IKEA! Åker dit imorgon förmiddag och inhandlar "julens" första flaska! (Ellen, alkoholfri funkar great! Får om inte annat spetsa den på egen hand! Tur jag har nära till spisen, de är annat än mikron på Strålfors de!!:D)


Kommentarer
Postat av: PAPI

DET VAR FINT PÅ KORT, MEN SÄKERT ÄNNU FINARE LIVE!!!

2011-10-26 @ 11:32:57
Postat av: Jennifer

Åååh, älskar norrsken! :) En av fördelarna med att va´norrlänning! :)

2011-10-26 @ 11:56:12
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com
Postat av: Ellen

Haha, spetsa själv är nästan bättre ;) Och det var nog den godaste glögg som bjudits på S-fors iaf :)

2011-10-26 @ 23:22:17
Postat av: Anonym

VACKERT!

2011-10-27 @ 08:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0