Hair



Imorse när jag vaknade var jag såhär långhårig. Klickade in på Hårlinjen, en frisörsalong som ligger mittemot mitt gym och hittade en tid 20min senare. Bokat och stressad begav jag mig med min Brooke Davis bild!



Och pang boom så tappade jag en massa hår! Ber om ursäkt för den dåliga livebild, lovar att ni får en bättre så fort jag tagit en!

Måste bara avsluta med att säga;
FYFAN VA SKÖNT DET ÄR ATT SLIPPA LÅNGT HÅR!

PS. Alla ni som bor i Ljungby och jobbar på donken, ta min systers tider på höstlovet tack! Vill inget hellre än att ha hit henne! Hon ska bli sönderkramad, få shoppa i massor, få äta god fika, god mat, se snygga killar, gå på hockey och självklart träffa sin älskade syster!! Så help me out here!!


Kommentarer
Postat av: sannie

jättefint! du passar great i hårfärgen också! :D

2011-10-22 @ 00:58:25
URL: http://sanniestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0