Älskar att må bra en söndag!

Fick inte hem min pojk till kvällen som planerna låg kring utan istället hamnade han i en taxi till stan! Klockan halv fyra somnade jag efter att ha fått hem en pojkvän som hade de lite runt under fötterna! :) Dock möttes jag av en söt fb-status, varför ska killar bara göra något gulligt när dem känner att dem gjort nåt fel? ;) Men de va lätt värt en sån status för 2 extra timmar som ensam i soffan! Idag får jag dessutom välja vad som ska visas på tv - alltså kommer de bli One Tree Hill! :) hoppas ni mår bättre än min grabb! Han känns sliten å ja är sååå nöjd att jag valde myskväll igår, de va bäst! Hoppas ni i Ljungby hade kul med (pinsamma) Kissie! Har läst hennes blogg en gång så vet inte så mkt om henne, förutom att ingen verkar gilla henne..?

Have a nice day guys!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0