Camilla Läckberg - Änglamakerskan



Har legat i soffan i flera timmar nu, anledningen är boken ovan! Änglamakerskan som är den nyaste Camilla Läckberg boken.. Det finns inga andra böcker som får mig att fastna så som hennes! Det är helt sjukt va bra dem är! Ett par sidor kvar sen är det dags att återigen börja längta efter nästa bok...
När jag precis googlade Änglamakerskan fick jag även upp den sanna berättelsen om Änglamakerskan, tar för givet att hon fått inspiration därifrån. Scary men att jag ska läsa igenom den riktiga händelsen så fort boken är slut. Känner mig snart som Erica i boken, vill bara skriva, leta fakta och vara modig!

Som många vet avskydde jag filmerna just för att skådespelarna inte överensstämde med min bild av Erica och Patrik. Därför är det en otroligt rolig nyhet att det är nytt på gång. Jag har fått för mig att det ska bli en serie av hennes böcker (kan ha fel å att det ska bli nya filmer, med nya skådespelare) och jag vet att bland annat ska Claudia Gali medverka. Med andra ord kommer det nog göra betydligt större succé.

PS. Nytt skrivarjobb är på ingång...

To be continued....


Kommentarer
Postat av: PAPI

VAD SPÄNNANDE MED DET NYA SKRIVARJOBBET!

DU ÄR SÅ GRYMT BRA PÅ ATT SKRIVA , MIN ÄLSKADE FLICKA!!

KRAM FRÅN STOLT FAR!!

2011-11-15 @ 15:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0