What are words

Sitter i soffan och kollar OC. Niklas tränar men kommer snart. Lucas, Buffy och Ozzy ligger alla här inne hos mig och sover.

Dagens jobbigaste var när jag skulle hämta en glass, jag var så sugen att den skulle bli min frukost! MEN getingarna har byggt ett bo vid ingången till dörren där frysen står. 6-7 getingar flög upp å ner, fram å tillbaka och runt mitt huvud. Jag tog mig inte ens in till glassen... Ni vet ju hur rädd jag är för dem asen också! Utrota getingarna! Nån som är med mig? Dem gör ju ändå ingen nytta.....

Har ni lyssnat på Chris Medinas låt "What are words"? Pillan visade mig den sista dagen jag träffade henne (miss u goding!) och sen har jag läst folk som säger att den är så extra fin när man vet vad den handlar om, men det visste inte jag! Vet ni? Kollade videon för nån dag sen och nu förstår jag! & jag håller med - så sorglig men ack så mycket kärlek.. Trots att det är en bra dag bjuder jag på en sorglig video och sång. Förstår ni inte vad den handlar om ändå så får ni säga till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle alla getingar och bin uttrotas skulle hela världens växtlighet dö ut. Hur skulle vi då överleva? Så lite nytta gör de nog.

2011-07-28 @ 17:36:36
Postat av: Lisa Bengtsson

I know, det var lite ironi det hela men det kanske bara va ja som förstod :P Sry!

2011-07-28 @ 17:55:14
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Hanna

Älskar denna låten, Milo och jag har nog lyssnat på den 20 ggr nu =)pöss

2011-07-28 @ 18:57:58
Postat av: Lina

jag älskar den låten!! :D



jaa, jag hoppas på att de finns någon tjej som är okej iaf ;p de som är lite tråkigt är att vi är typ inga nya så alla har ju typ känt varandra länge.. menmen, sånt är livet!:)

ensamhet är något som man måste lära sig att leva med, tyvärr! hatar de! ;) när åker ni till s-vall? har han inte börjat träna ännu? :) träffat någon av flickvännerna?

2011-07-28 @ 19:23:21
URL: http://liinaas.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Var är mitt inlägg???

2011-07-28 @ 23:42:43
Postat av: Lisa

Jag ser ditt, att du å milo lyssnat på den 20ggr! :) saknar er mina godingar!! håller tummarna för att ninfår fint väder imon <3

2011-07-29 @ 00:28:16
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: PAPI

OJOJOJ!

2011-07-29 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0