Bilder på lägenheten

Först å främst vill ja tacka för de få men ack så goa kommentarer jag fått. Förlåt att jag inte svarat men skriva på iPhone är inte riktigt min grej! Men kommentera i massor gott folk, förgyller dagarna och minskar saknaden när jag vet att ni finns där!

Tänkte bjuda på lite bilder från lägenheten, vi har dock bara packat upp grejer i 2 dagar så allt är definitivt inte klart. Då gästrummet är ockuperat med saker från förra hyresgästen (Niklas nya lagkompis) så är alla gästrum saker spridda överallt...


Niklas på vår balkong! :)


Köket :)


Vet att jag sa att mitt kök på klockaregårdsgatan va de bästa men jag måste ändra mig. Detta är lätt det mysigaste!


Matsal (balkong och dörr till gästrum) :)


Sovrummet, nybäddat!


Sovrummet, äntligen kan vi somna in till teve igen! Och jag kommer våga somna de nätter jag ska somna ensam! :)


Vardagsrum


Lite mer vardagsrum!


Som sagt, det är långt ifrån klart och fler bilder kommer men nu får ni iaf se lite av hur det ser ut! Jag bara älskar lägenheten och med tanke på att dem låser huvuddörrarna vid 21 på kvällarna och att jag bor högst upp så kommer jag till och med ha det bra när jag är ensam, vad meer kan man begära?

Vad tycker ni om vår boning?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fint ni har fått det.Kram Carina

2011-07-05 @ 20:35:25
Postat av: PAPI

MYCKET FINARE ÄN SIST JAG SÅG DET!!

MYSIGT...

KRAM

2011-07-05 @ 23:17:00
Postat av: Lina

så mysigt ni har fått de!!

du kommer fixa sundsvall galant, de vet jag :) ett riktigt äventyr!!

2011-07-06 @ 11:31:17
URL: http://liinaas.webblogg.se/
Postat av: estefanipedersen'

Mysigt. :) Hoppas ni trivs? :)

2011-07-08 @ 11:20:00
URL: http://estefanipedersen.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0