Misslyckad utekväll



Igår var vi som sagt taggade till max för en utekväll i Piteå! Av någon idiotisk anledning kan jag ju aldrig må bra....

Dagen började på en ö med cider, öl och kortspel. Vi tog båten hem och gjorde oss iordning innan vi begav oss till Niklas moster och familj, där bjöd dem på goa hamburgare och Linda fixade min frilla. Inspiration: Charlies änglar. Jag var så nöjd! Jag älskar att gå ut när man känner att sminket blev bra, håret är assnyggt (som alltid när linda fixar de!) och magen sabbar inte kvällens outfit. Vi började förfesta och jag kände att nacken spökade men det var inte mer med det.. Det blev snabbt värre och en alvedon svaldes och massage fick jag av min fina. Nån timme senare fick jag sluta dricka alkohol, ta en värktablett till och lägga mig i sängen och blunda, andas och hålla in gråt och illamående. Det kändes som en mild form av migrän. Det var omöjligt att ens överväga utgång, för tro mig det gjorde jag men det var omöjligt.. Det började sen ösregna, åska och blixtra. Grabbarna gjorde hamburgare och vi hamnade inne och snackade allt från serier till Amy Winehouse död. Varför är det alltid nåt? Jag var så glad att magen äntligen gått över efter 3 dagar konstant kramp och smärta och då kommer huvudvärk? 90% av veckorna kan ja knappt stå eller sitta. Hur kul liv är det då? Bestämde mig denna kväll för att nu räcker det, nu skiter jag i min fobi och beger mig till doktorn för alla blodprov dem vill, gastropi (kamera i magen, stavas de så?) och allt som kan tänkas för jag är less på att må kass! Botmedel sökes!

Tur dock att jag har världens underbaraste pojkvän som tog hand om mig och stannade hemma med mig. En riktigt ödmjuk gentleman! ;)
Fina vänner har han också!
Fin familj med!
:)


Kommentarer
Postat av: Niklas

Tack för en jätterolig kväll gumman :) synd med migränen men vi får gå ut nån annan dag istället :p pusspuss

2011-07-25 @ 14:18:03
Postat av: hej

Vill bara informera dig om att din blogg är riktigt jobbig att läsa på mobil när du centrerar texten. Den rättar sig inte efter skärmen då utan man måste dra fram och tillbaka. Oftast orkar jag inte läsa inlägget då. Men det funkar perferkt när du skriver som vanligt. Ville bara säga det om du inte visste. Många läser ju från sin mobil.

Kram o hej

2011-07-25 @ 16:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0