Varför är hockey intressant?

Jag vet inte om det är något fel på mig... Jag börjar redan bli nervös för Sundsvalls match mot Örebro imorgon.. Hockey är en sådan sak som har legat längst ner på ISKALLT listan.. Jag skulle aldrig ha en hockeykille, jag vägrade se hockeymatcher, blev less när lillebror började spela hockey och var så obrydd jag kunde om denna sport.

Sen föll jag pladask för världens finaste människa, tur i oturen så var han ju just hockeykille och alla mina fördomar fick sättas på hyllan. Nu tycker jag att hockey är riktigt intressant, även om jag inte är jätteglad varje gång det vankas bortamatcher och 18 minuters pauser perioderna emellan. Antingen är det för att jag verkligen är mån om det bästa för N och därför vill följa allt och hålla koll på var en backklippa behövs ;) eller så har jag helt enkelt blivit lite mer intresserad av sport överlag?

Insane är det i alla fall.

Imorgon vill jag se ett mål av 21 i Sundsvall, håll tummarna med mig! :)

Är ni hockeyintresserade kan ni dessutom följa N på twitter @NiklasEnberg (för mig verkar ni då inte vilja följa!)

Varför är hockey intressant egentligen? Om jag bara är intresserad av laget N spelar i är jag då hockeyintresserad eller bara en snäll flickvän som bryr sig? Hmpf...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, folk ska alltid hitta saker att hacka på..



Förresten, ska lägga till dig på twitter :)

2011-12-26 @ 22:42:25
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com
Postat av: sannie

Det kan ju blivit så att du blivit intresserad tack vare din pojkvän, men för mig handlade det om att vara en snäll flickvän när jag var tsm med en hockeyspelare. För nu tittar jag inte på hockey alls och tycker det är skittråkigt!!! :D

2011-12-27 @ 14:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0