JULETID

I onsdags kunde man läsa en av mina krönikor i Smålänningen, vill ni läsa hela får ni säga till så lägger jag upp hela när jag kommit till Sundsvall och min dator.
Idag är vi i Lomma och har lillejul. Massa mys såklart! Milo har vatt extas med tanke på alla julklappar och finbesöket såklart ;) Jag njuter också av varje sekund med mina fina människor!
Har hunnit med att träffa underbara familjen och bästa vännerna! Och mer av det goda blir det! :)
Att bloggen uppdateras sällan beror på att jag inte prioriterar datorn och det får ni leva med! Vill ni veta vad som händer om dagarna är ni välkomna att följa mig på twitter @LizaBengtzzon och annars kommer det uppdatering när det kommer!
God Jul & Gott Nytt år till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! :)

2011-12-23 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0