Onsdag

På onsdagen beslutade jag mig för att åka till Älmhult och hälsa på mormor och morfar i deras nya hem. Efter 45år bor de nu i en marklägenhet och jag har inte varit där tidigare. Mormors fantastiska mat var också efterlängtad! Efter att jag träffade mina älskade morföräldrar åkte jag hem och gick på modevisning med Aji sen hängde Linnell på för att se film och Maja somnade! :) Köpte dessutom världens finaste skor denna kväll! Men dem får ni se vid ett senare tillfälle!!


<3


Bästa maten!!


En Lisa!


Tycker modevisningen är rätt trist och man får mest ont i fötterna av att stå men Pillan och dansgänget gjorde de värt de! :D


Sen är de ju inte varje dag ett halv hockeylag visar upp sig i kalsonger och skjorta så man får ju passa på! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0