Välkommen till familjen, Pandaboy!



N har nog börjat tröttna lite på mitt "husdjurstjat" (mycket snack och lite verkstad av mig nämligen..) för igår när han kom hem hade han med sig en nykomling i familjen till mig! Världens gosigaste Panda som vi har döpt till Pandaboy och N tycker han är cool framförallt med tanke på att han "typ är utrotningshotad" som N så fint framförde de igår. Får dock erkänna att det börjar bli trångt i sängen nu när vi är 2 människor, 2 björnar och 1 panda. Stora nallen har därför blivit nerbäddad jämte sängen men han har både lakan(mina byxor), kudde(min tröja) och täcke(min varma tröja!) men så fort N åker på bortamatch har han en given plats med oss andra. Idag har jag å Pandaboy ätit glass, liten miss av mig då jag tänkte fylla på glassförrådet men insåg att glassbilen inte skulle komma förrän lucia, attsingen. Brända tungan behöver mer glass!

Nu har ni fått ett långt utlägg om min Pandaboy så nu kan jag berätta att min loverboy snart borde komma hem med ett leende på läpparna. Matchen slutade nämligen 4-2 till Sundsvall, yeahj! Riktigt rolig match att se då båda lagen va bra å de va mycket fart! Tackar dessutom Sundsvall då jag hade spelat på en vinst på svenska spel (som jag alltid gör)! Pappa såg oss dessutom på tv, nästan tv-kändis nu.. Undra om man ska synas på läktaren i Kär&Galen också.. Kan snart skriva en bok om livet i rampljuset asså (ett rejält skämt för den som inte förstår att jag skojar om allt med tv...)

Söker fortfarande inspiration till krönikan som ska vara klar på måndag, om jag ber er supersnällt kan ni väl komma med lite tips? Pleeeease! Det står still i skallen nämligen...


Kommentarer
Postat av: lillasyster

skriv om varför din lillsyster är bäst i världen:)

2011-11-29 @ 22:47:21
Postat av: mami

En sån Pandasöting :) haha! Osis att jag inte såg matchen och fick se er tvkändisar ;)) KRAM hjärtat

2011-11-29 @ 23:48:07
Postat av: E

Skriv om din tid som Sunnerbolucia kanske? Om du inte redan gjort det? För i år blir det ju inte ens nåt!

2011-11-30 @ 11:24:39
Postat av: Linnell

sicken sötis ni har fått:) Saknar dig fisen !

2011-11-30 @ 13:00:33
Postat av: Lisa

Saknar dig med linsen! Är hemma 19-29 så då måste vi ses :):)



Tack för tipsen till krönika!!:)

2011-11-30 @ 13:36:22
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Linda

Vart är du ifrån? :)

2011-11-30 @ 15:25:05
URL: http://lindamadsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0