Läktaren



Jag orkar inte skriva allt om Fuji nu, inväntar svar från dem och hoppas på att få kontakta den ansvariga (som inte finns ett enda nummer eller mejladress till) samt väntar jag på svar från Ljungbys konsumentrådgivare. Aji, du får veta nästa gång vi talas vid iställlet!

Ikväll blir det match! Niklas är tyvärr skadad än så han sitter på läktaren med mig och hans pappa Brage! Inte dumt de heller! :) Hoppas dock han får vara tillbaka till nästa match, vet att han vill så galet gärna! 2 matcher vila kan väl räcka efter en hjärnskakning?

Just nu längtar jag efter alla mina underbara!! Om en månad får jag träffa er! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig bild!! :)

2011-11-21 @ 15:51:05
Postat av: SoFi

Tack gullet ;)

Du får gå in och titts vad du tycker la in en halv taskig bild nyss :)

2011-11-22 @ 02:05:12
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: PAPI

SÅ JÄKLA FIN FIN, LITE SUDDIG BARA, ELLER KANSKE DET ÄR JAG SOM BLEV LITE BLÖT I ÖGONEN!!!!

KRAM GODINGAR!!!

2011-11-22 @ 11:07:24
Postat av: Angelica

Ho Ho, vad hittar du på i Norrland? :)

2011-11-24 @ 22:34:27
Postat av: nadja

Tack så mycket :) Det blev färgbilden iaf :)

2011-11-25 @ 01:53:14
URL: http://nadjiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0