0-1 efter 8.31



Sorgligt att utsikten från vår gamla lägenhet numera kommer vara utsikten på en mordplats. Tycker det är lika fruktansvärt nu även om all media kring det har lagt sig.


Har lagt ytterligare några timmar på att gå igenom gamla bilder, det är riktigt skoj och man blir så nostalgisk! Haha. Alla gamla festkvällar, jag säger då de! Vilket liv man har haft!!! Asnice!!
Ett glas vitt vin har jag även tryckt, varför inte tänkte jag när jag såg alla bilder på vinkvällar! Haha.

Snart ska jag börja förbereda dip, morötter och gurka inför EMS men först ska jag följa klart första perioden i Örebro - Sundsvall. JAAAAAA! Skrek jag precis till dessutom när jag såg att Sundsvall som började med att ta på sig matchens första (och än sålänge enda) utvisning klarade av den och istället gjorde 0-1 efter 8,31 minuter i matchen! Extra glad blev jag när jag såg att Niklas va inne på målet! :D Yeahj! Det är dock 2,5 period kvar så jag ska def inte börja Hurra än! Men det är onekligen en bra början!
KOM IGEN SUNDSVALL, VINN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0