Bellashop

På facebook såg jag att Ellen tipsade om en länk; www.bellashop.se Det är alltså Blondinbellas shop och det är en vara i 24h innan den byts ut mot en ny. Olika teman varje dag dessutom, idag är det tekniktema och jag har faktiskt handlat! Tycker absolut ni ska kolla in sidan, tack E och tack för tipset till krönika! Ska fila vidare på detta!

Veronica, jag håller alla tummar jag kan för att de 15 stygnen snart ska vara borta.. Taskigt att dra till me de när man egentligen borde kunna pussas idag ju!!

Vid 7.15 imorse bänkade jag mig framför teven. Första avsnittet av årets julkalender kan man ju inte missa (jo, jag är 21år men julkalendern är ändå julkalendern...) och jag måste säga att det verkar va en vettig en med tanke på vilka nitlotter det har varit senaste åren. Stort plus för de!

Sitter med ett tredje reportage som jag precis fick i uppdrag att skriva! Sen ska jag även påbörja krönikan och försöka överleva dagen med träningsvärk och ikväll bär det av till gymmet igen. Oj vilken fart de blir på mig när N ska träna på samma gym! :)
Färgar dessutom ett antal plagg svarta i detta nu! Blir intressant å se om det funkar.. Grannen bråkar för fullt här under. Smäller och skriks så in i vassen, även om det gör det varje dag så är det lika obehagligt hela tiden..


Kommentarer
Postat av: E

Vad kul att du gillade sidan! Bra idé av henne, jag är frälst i måndagarna ;)

2011-12-01 @ 14:41:15
Postat av: rebecka

oh lisa, kan du inte återkomma med ett inlägg om hur kläderna blev efter du färgat dem svart? =)

2011-12-01 @ 15:45:34
Postat av: mami

Visst är det tradition att se julkalendern, jag har alltid väckt dig för att kolla ända sen du va pytteliten, haha :)

2011-12-02 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0