Älskade gympass



Hej alla fina!

Imorse gjorde jag något jag inte gjort på väldigt länge! Jag körde ett gympass! Svetten bara rann och det krampade i varenda muskel, musiken var på högsta volym och jag bara njöt! Bättre början på dagen får man ju leta efter!! :)

Efter en runda på IKEA och en på Maxi åkte jag hem och lagade mat - ni ska få se bild senare :) Efter en dusch landade jag i soffan framför mina två sista avsnitt av Pretty Little Liars! Härnäst får det bli att se om One Tree Hill!

Ikväll blir det kycklingsallad och sen ska jag beställa lite mer foton till mina fotoväggar! Mer får ni se när jag fixat till de!

Hoppas allt är bra med er!
Längtar efter er!


Kommentarer
Postat av: PAPI

BÖRJADE TIDIGT!!!!!!!

2011-08-29 @ 18:16:56
Postat av: Jennie

sv: jaså åkej, måste frågat dig för ett bra tag sen då :P haha

2011-08-30 @ 11:11:21
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: johanna

Du hackar rätt mycket på folk eller på folk du valt ut. hur vet du hur jag har det? hur vet du hur mitt liv ser ut? fotografera du då om du är så duktig jag kan då inte se det i dina bilder iallafall :)

jag är väldigt nöjd med mitt liv men i din blogg ser det inte ut som att du är det.

och 0m det var mig du menade i ditt blogg inlägg så tycker jag du ska sluta ljuga o lägga till massa saker för det var inte så jag kommenterade, jag skrev endast att vi har 5 cafeer då blev du skitsur. lägg ner din blogg och ditt skrivande med krönikor för det är skitkasst ingen som vill läsa sån skit.

o innan du skriver så lär dig formulera och stava.

och det är väl dina såkallade vänner som du snackar skit till om mig såklart dom tycker samma som dig annars blir du ju sur. Jag klagar inte utan jag säger exakt vad jag tycker men du är en sådan typisk person som vill hålla sig i bakgrunden o snacka skit bakom andras ryggar. inte konstigt att du ha så få vänner lilla du. skaffa dig ett jobb o ett liv för fan!

2011-08-30 @ 17:14:40
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du Johanna tycker att du ska sluta läsa Lisas blogg om du stör dig så mkt på allt hon skriver!!!! Hon är grym både på att skriva å ta bilder!!! Har inte sett dig skriva nåt som har tryckts i varjefall å det är klart tidningarna som hon skriver krönikor i vad vet dom om sånt som är bra,, klart dom trycker skit lr?????? Tycker det osar lite avundsjuka!! Lägg ner å lägg din energi på annat i stället.

2011-08-30 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0