Pretty Little Liars

Idag tänkte jag åkt och kört ett morgonpass i gymmet men sen ångrade jag mig. Jag känner mer för muffins, vattenmelon, smoothie och Pretty Little Liars (nya serien jag har börjat på!). Tänkte att jag kan ta yoga mattan och göra lite sittups å annat samtidigt som jag ser tv! ;)

Jag väntar ivrigt på posten, hoppas hoppas hoppas att mina kort kommer idag! :)

Ikväll ska jag med Veronica och hennes kompis och se Drakkampen. Jag vet inte riktigt vad det går ut på men de nya killarna i Sundsvall Hockey, Timrå, Dragons, skideliten, GIFarna och något mer lag ska möta varandra i femkamp. Niklas visste inte mer än såhär så det blir väldans intressant! :)


På tal om drakar, här är jag och en sundsvall drake! ;)

Kommentarer
Postat av: Ajpaj

Hoppas ni hade trevligt ikväll o att du börjar få kläm på Sundvall! Det är bäst att du lär dig att hitta där tills jag kommer upp, för jag kommer ju inte veta någonting om vägar o sånt ;) haha hoppas alla tjejer är okej o att det finns några guldkorn =)

2011-08-12 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0