Otur, otur och hör och häpna; OTUR!

FAN!

Som att inte otursnatten räckte? Datorn fortsätter krabba än..... Arbetsförmedlingen lade mina möten på samma dagar som Niklas har träningsmatcher, borta, vilket betyder att jag inte hittar dit och att jag får betala 25:-/h när jag väl hittat.. Jag har inte sovit än för att jag har väntat på glassbilen (som jag har väntat på sen jag åt upp min senaste sundborn!!!) och när jag suttit där på bänken i 30 minuter och kännt mig så glad för att min favoritglass äntligen kommer och gör livet lättare då är det så klart enda glassen som INTE finns... Vill bara gråta.

När ska jag få ha en turdag?
Kryllar av dem med otur iaf...

Nu ska jag spendera resten av kvällen i en trygg famn. Längtandes efter Sundborn Punch och kantareller.

Kommentarer
Postat av: PAPI

EFTER REGN KOMMER SOL!

VARMA KRAMAR FRÅN MEJ!!

2011-08-09 @ 18:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0