KRASCH



Satt uppe och redigerade bilder till mitt sommaralbum inatt. Vid halv 3 gick jag in på sista bilden, jag drog pilen mot "Spara" och pooofff säger det. Datorn blir BLÅ och jag ser ord som krasch... Startar om, inget händer, startar om, kommer max till windows loggan, startar om, samma, startar om, börjar recovery.... 6 timmar senare är datorn Svart och jag trycker på knappen. PUH den funkar! Där kunde sommarens bilder försvunnit rätt ut i cypervärlden. Och allt jag tänker är "Jävla datorjävel.." för det är ju inte första gången i år den beter sig knasigt, mer 7411 gången. Hata Siba som luras, hata Asus som gör kass datorer, hata mig som gick på lurendrejeriet..

När jag väl kom i säng så kunde inte Niklas somna för de va såååå varmt, tydligen. Så vi lade oss i gästrummet vilket har resulterat i; Vaken 7ggr i timmen, ont överallt pga att sängen var lite väl liten för två, nu när man vant sig vid mkt plats igen! KUL! Ändå dagen på länge jag har något planerat i sundsvall och jag är trött som ett as...

Idag MÅSTE jag ha 2bilder på Lisa Linnell, 5-6mb stora. Har någon detta kan ni väl skicka dem till [email protected] . Hon själv är underbar men inget proffs på att gilla samt skicka bilder på sig själv och tidningen går ju i tryck snart!!!! SKICKA!

Iskall dusch!? Dricka sån där Pan Yang eller va de heter och sen bege sig till Birsta för fika och gymplanering med Veronica! Mycket trevligt =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också blivit lurad av siba. De bryr sig inte om sina kunder alls. Ska aldrig nånsin handla där med.

2011-08-09 @ 23:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0